Az arculattervezés célja, hogy az arculati elemek láttán a potenciális vevők és ügyfelek azonnal megjegyezzék a márkád. Ennek érdekében megfelelő formákat, színeket, tipográfiát és egyéb elemeket kell a brand személyiségéhez társítani.
Itt fog kiderülni számunkra, hogy milyen értékeket képvisel a céged, milyen hangulatot szeretne sugallni a terméked/szolgáltatásod, illetve milyen elképzeléseid vannak a színekre, stílusra. Itt azonosítjuk a célcsoportodat, az aktuális piaci helyzetet, illetve hogy hol tart most a márkád és hova akar eljutni a következő években. Ezekre a kérdésekre adott válaszokból fog megszületni egy brief.
Moodboard segítségével a színvilágot, hangulatot és a stílust meghatározzuk. Ez alapján pontosítani tudjuk az irányokat. Ezt követően elkészítjük a terveket 2-3 különböző változatban, amiket látványtervekkel prezentálunk számodra.
Az elkészült arculatból igény szerint arculati kézikönyvet készítünk, ami segíti az arculati elemek helyes használatát a jövőben. Az átadáskor a forrásfájlokat, és egyéb szükséges formátumokat feltöltjük számodra egy felhő alapú tárhelyre.
Tisztában vagy azzal mik a vállalkozásod céljai, kiket célzol az online jelenléteddel és a weboldaladdal szeretnél szintet lépni.
Tudod, hogy mit szeretnél, ugyanakkor nyitott vagy az észrevételekre és a javaslatokra a profi végeredmény érdekében.
Rendelkezel saját termékkel, márkával, szolgáltatással és szeretnél több eladást, feliratkozást generálni
A kérdőív kitöltését és az egyeztetést követően a projekt teljes díjjának 30%-át, a fennmaradó 70%-ot az átadást megelőzően kell majd kifizetned.
Minden esetben az elvégzendő feladat komplexitásának függvényében kerülnek meghatározásra a használt technólógiák. Designhoz többek között az Adobe termékcsalád szoftvereit használjuk (Figma, Illustrator, Photoshop). Egyedi weboldal készítéshez HTML, CSS és Javascript, blogokhoz WordPress-t. Webshopokhoz Unas, WooCommerce, Shoprenter motorok kezelésében vagyunk jártasak.
Ez függ az aloldalak számától, hogy rendelkezel e már a weboldalhoz szükséges szöveges és képi anyagokkal. Az árajánlat mellé a munka határidejét is mellékeljük.
Te feladatod, hogy biztosítsd a szöveges és képi tartalmakat, valamint fontos, hogy folyamatos visszajelzéseket adj, hogy minél hatékonyabban tudjunk haladni.